04 تیر 1392 اکبرزاده
شرکت بازرگانی مینار پس از تلاش فراوان سرانجام توانست محصولات تولید کنندگان مواد شیمیایی را در این پرتال گردآوری کند و همینک قادر است بیش از 180 نوع محصولات شیمیایی, معدنی و صنعتی را در هر کجای ایران که باشید به قیمت تولید کننده با بسته بندی مناسب در اختیار شما قرار دهد.
جزئیات15 خرداد 1392 احمدی
بـراساس قـراداد شـرکت بـازرگانی مینار در تاریـخ 92/03/12 ایـن شرکت قادر شد که اسـید چـرب و رزدیو تولیـدی را به قیـمت های مـصوب کارخانه در اختـیار شما عزازان قرار دهد؛ لازم بذکر است که این اسید های چرب و رزدیو از نوع درجه یک ( مناسب برای طیور و ...) می باشند برای مشاهده مشخصات و اطلاعت مربوط به اسید چرب و رزدیو کافیست از لینک جزئیات استفاده کنید یا به بخش محصولات مراجعه فرمایید .
جزئیات25 مرداد 1390 حیدری
شرکت بازرگانی مینار با گردآوری مجموعه ای کامل ازمتخصصان در تمامی زمینه های الکترونیکی مانند دوربین های مدار بسته, آسانسور, بالابر های هیدرولیک و کششی, کرکره های برقی, درب های اتوماتیک, آیفون تصویری, پروژه های نور پردازی و ... می تواند با تمامی سازمان های دولتی و خصوصی, بازاریان و صاحبان صنایع همکاری داشته و خدماتی کاملا حرفه ای و متناسب با نیاز آنها را ارائه دهد.
جزئیات15 خرداد 1390 حیدری
تمامی نیازهای الکترونیک صنعتی و ساختمانی خود را به ما بسپارید؛ شرکت بازرگانی مینار با گردآوری متخصصینی کاملا آشنا به صنعت الکترونیک قادر است تمامی نیاز های شما را برآورده نماید از جمله خدمات ارائه شده این شرکت می توان به این موارد اشاره کرد. سیم کشی ساختمانی, شبکه داخلی, سیم کشی سه فاز, کنترل فاز, پست های فشار قوی و ضعیف, تابلو برق های عادی و پیشرفته و ...
جزئیات10 مهر 1389 اکبرزاده
صنعت کارتن پلاست یک صنعتی نوپا و کاملا جدید در کشور است که شرکت بازرگانی مینار در این عرصه نیز سعی و تلاش نموده و قادر است در تمامی زمینه های این صنعت با شما عزیزان همکاری داشته باشد و محصولاتی با کیفیت به قیمت کارخانه را در اختیار شما قرار دهد؛ از جمله صنایع بکار رفته از این محصول را می توان بخش های کشاورزی, خودرو سازی, تبلیغات, بسته بندی, صنایع ساختمانی و ... نام برد. ویژگی های منحصر بفرد این محصولات بسیار برده و به عنوان نمادی برای قدرت در صنعت به خود گرفته است.
جزئیات5 مهر 1389 اکبرزاده
با توجه به عصر حاضر و شرایط موجود در بازار ایران و جهان بیشتر تولید کنندگان به دلایلی مختلف قادر به ارزیابی بازار هدف خود نبـوده و با توجه به شرایط بـحرانی بازار از نـفوذ و گـسترش به بازارهـای جـدید و شـکست در بازارهـای هـدف تـرسان هستند. لذا شـرکتهـایی که بازارهـا را شـناخته و تـحقیقات جامـعی بر روی بازارها انجام داده ، می توانند از این دانش و آگاهی کالاهای تولید شده را در بازارهای هدف مناسب توزیع کنند و باعـث پیشـرفت و رونق اقتصادی شوند. این مهم نقش شرکتهای بازرگانی را برای بازاریان روشن می کند.
جزئیات